LT / EN

retail
blog>

Parduotuvių vidaus komunikacijos konceptas
IKI Parduotuvių vidaus komunikacijos konceptas
Naujo produkto įvedimas į rinką
Vodafone Naujo produkto įvedimas į rinką
Pardavimų skatinimo kampanija
MARS Pardavimų skatinimo kampanija
Parduotuvės vidaus dizaino konceptas
Nike Parduotuvės vidaus dizaino konceptas
Emocija kiekvienai prekei
PHILIPS Emocija kiekvienai prekei
Integruota kampanija
MOGUL Integruota kampanija
Produkto „Unlimited Plan“ („Neribotas planas“) išleidimas į rinką
Vodafone Produkto „Unlimited Plan“ („Neribotas planas“) išleidimas į rinką
Prekės ženklo atnaujinimas Lietuvoje ir Latvijoje
BITĖ Prekės ženklo atnaujinimas Lietuvoje ir Latvijoje
Pirmasis duomenų perdavimo salonas
Vodafone Pirmasis duomenų perdavimo salonas
Kalėdinė vitrina
ERSTE Kalėdinė vitrina
Unikali lentikuliarinė salono vitrina
ONO Unikali lentikuliarinė salono vitrina
Unikalus bankomato projektas
ERSTE Unikalus bankomato projektas
Parduotuvės vidaus dizaino koncepcija
Okay Parduotuvės vidaus dizaino koncepcija
Naujas vizualinis identitetas
Nadace divoké husy Naujas vizualinis identitetas
Interaktyvioji salono vitrina
Vodafone Interaktyvioji salono vitrina
Prekės ženklo atnaujinimas
Rockpoint Prekės ženklo atnaujinimas
Nacionalinė pavasario kampanija
Hannah Nacionalinė pavasario kampanija
1/y

< 1/y >

klientas
parduotuvės
agentūra

WELLEN shops

internetinis reklamos kampanijų planavimo, valdymo ir monitoringo pardavimo vietose įrankis.

WELLEN magnetics

unikalus gamybos sprendimas, mažinantis reklamos gamybos išlaidas ir supaprastinantis POSM (reklaminės medžiagos) paskirstymą.

WELLEN analytics

priemonė pateikti ir analizuoti duomenis realiu laiku, o tai padeda klientui greitai reaguoti į rinkoje vykstančius pokyčius.

WELLEN shops

internetinis reklamos kampanijų planavimo, valdymo ir monitoringo pardavimo vietose įrankis.

„Wellen Shops“ yra novatoriška reklamos kampanijų valdymo priemonė, skirta išskirtinai mažmeninės prekybos sričiai. Tai nesudėtingo naudojimo internetinė programa, kurios sprendimai padeda mažmenininkams kontroliuoti rinkodaros veiksmus pardavimo vietose. Naudodamiesi „Wellen Shops“, mažmenininkai gali lengvai kontroliuoti reklamos kampanijos ciklus, sumažinti išlaidas ir padidinti pardavimą.

 

„Wellen shops“ kiti privalumai:

  • užtikrina priemonių, skatinančių pardavimą, kokybę;
  • leidžia laiku įgyvendinti komunikacijos ir pardavimo skatinimo veiksmus prekybos vietose;
  • reguliariai vykdant komunikaciją prekybos vietose, padeda taupyti laiką;
  • tiksliai apskaičiuoja reklaminės medžiagos poreikius prekybos vietose ir būtinas sąnaudas;
  • įgalina vykdyti optimizuotas pardavimo skatinimo kampanijas, atsižvelgiant į vietinės rinkos poreikius.

Išsamesnės informacijos teiraukitės adresu: info@wellen.lt

WELLEN magnetics

unikalus gamybos sprendimas, mažinantis reklamos gamybos išlaidas ir supaprastinantis POSM (reklaminės medžiagos) paskirstymą.

„Wellen Magnetics“ yra tam tikros rūšies spausdinimo popierius, sudarytas iš smulkių metalo dalelių, kurį galima tvirtai priklijuoti prie bet kokio folija dengto pagrindo. Šis unikalus sprendimas leidžia išdėstyti reklamines priemones pardavimo vietoje be profesionalų pagalbos ir iš karto paskelbti norimą reklamos tekstą (žinutę).

 

Esminiai privalumai::

  • nedidelės transportavimo ir spausdinimo išlaidos;
  • greitesnė ir paprastesnė reklaminių priemonių gamyba bei panaudojimas beveik visuose pardavimo vietos kontakto taškuose;
  • greitas ir paprastas įrengimas be papildomo pasiruošimo;
  • lengvai koreguojamas ir keičiamas tekstas, norint jį papildyti;
  • sklandus ir greitas reklaminės medžiagos pristatymas į kiekvieną prekybos vietą.

Išsamesnės informacijos teiraukitės adresu: info@wellen.lt

WELLEN analytics

priemonė pateikti ir analizuoti duomenis realiu laiku, o tai padeda klientui greitai reaguoti į rinkoje vykstančius pokyčius.

„Wellen Analytics“ yra internetinė priemonė pateikti ir analizuoti duomenis, ji padeda klientui greitai reaguoti į rinkoje vykstančius pokyčius. Pasinaudodami gausybe duomenų, klientai gali iškart išmatuoti reklamos kampanijos efektyvumą ir greitai reaguoti į vyraujančias rinkos tendencijas.

 

„Wellen Analytics“ privalumai::

  • greita reakcija į rinkoje vyraujančias tendencijas;
  • paprastas ir greitas klausimyno (apklausos lapo) sudarymas;
  • visiškai redaguojamos formos;
  • automatinės diagramos, lentelės ir statistikos detalizavimas;
  • Jūsų patogumui – informacijos pasiekiamumas 24 valandas per parą;
  • „Wellen analytics“ programėlė mobiliesiems prietaisams.
  • runs on mobile devices

Išsamesnės informacijos teiraukitės adresu: info@wellen.lt

Tyrimai
ir strategija
  • dirbame kartu su Jumis tam, kad perprastume Jūsų vartotojų elgesį ir sukurtume atitinkamą komunikacijos prekybos vietoje strategiją. Nuolatinis rezultatų vertinimas ir planavimas suteikia Jums galimybę nedelsiant reaguoti į vyraujančias tendencijas.
Efektyvi
kūryba
  • manome, kad efektyvi kūrybiška komunikacija turi tiesioginę įtaką galutiniam rezultatui.
Gamyba
ir įrengimas
  • net ir mažiausia detalė vaidina svarbų vaidmenį formuojant ypatingą vartotojo patirtį prekybos vietoje. Mūsų komanda siūlo visapusiškas paslaugas, pradedant plano sudarymu ir baigiant jo įgyvendinimu.

Daugiau kaip dešimtmetį kuriame mažmeninės prekybos ženklodaros ir komunikacijos strategijas tokiems Europos prekių ženklams (brandams) kaip „Vodafone“, „Metro“, „Philip Morris“, „Erste“ ir „Jersey Telecom“. Mažmeninės prekybos įmonės – oras, kuriuo kvėpuojame. Taigi mūsų darbas – kurti pardavimą ir teigiamą vartotojų patirtį skatinančius „nuo–iki“ sprendimus.

Mūsų strategija tokia, kad kūrybos ir gamybos komandos visiškai įtraukiamos į įgyvendinamą reklamos kampaniją, kad ir kokio dydžio ji būtų. Taigi nebūna nė vieno kampanijos etapo, kurio neapimtume: nuo duomenų apie vartotoją surinkimo iki strategijos sukūrimo, įgyvendinimo ir rezultatų įvertinimo.

Mums nepaprastai smagu padėti klientui sukurti sėkmės lydimos mažmeninės prekybos įmonės įvaizdį ir jį išlaikyti. Tam naudojame efektyvią ir tikslingą komunikaciją, turinčią tiesioginės įtakos pelnui.


mūsų komanda

Petr Šimek

Petr Šimek

Generalinis direktorius

Petr vadojauja agentūrai „Wellen“ nuo 2004 metų. Jis dalyvauja visuose agentūros kūrybiniuose procesuose ir pateikia klientams strateginių įžvalgų. Petr įneša gyvybės į mažmeninę prekybą ir turi išlavintą akį dizainui. Jis jau daugiau nei dešimtmetį seka mažmeninės prekybos rinkodaros tendencijas ir, keliaudamas po pasaulį, prekybos vietose ieško novatoriškų komunikacijos raiškos būdų, tokiu būdu užtikrindamas agentūros klientus, kad jiems bus pateikti tinkami kūrybiniai sprendimai. Petr subūrė savo komandą iš tyrimų, kūrybos, dizaino ir gamybos profesionalų, kad klientai galėtų būti tikri, jog jų projektai bus sėkmingai įgyvendinti. Petr didžiuojasi ilgalaikiu, daugiau nei 12 metų trunkančiu bendradarbiavimu su „Vodafone“. Jis dalijasi savo kasdienėmis įžvalgomis ir mažmeninės prekybos inovacijomis iš viso pasaulio „Wellen“ tinklaraščiuose: www.retailblog.cz ir www.retailblog.ca. Petr yra ilgametis POPAI (Pasaulio mažmeninės prekybos rinkodaros asociacijos) ir IMC (Integruota marketing komunikacija – ang. Integarted Marketing Communication) narys.

UAB wln.studio S.Žukausko g.2 Vilnius, LT - 08240 Lithuania
T: +420 775 976 661 E: info@wellen.lt W: www.wellen.lt
WELLEN a.s. Čerpadlová 991/4a 190 00 Prague 9 – Vysočany Czech Republic
T: +420 270 004 040 E: info@wellen.cz W: www.wellen.cz
WELLEN Communications Inc. 340 King Street East, #233 Toronto, ON M5A 1K8 Canada
T: +1 647 700 4995 E: info@wellen.ca W: www.wellen.ca
WELLEN Sp. z o.o. Ul. Stefana Žeromskiego 62 /2 50 312 Wroclaw Poland
T: +48 606 132 567 E: info@wellen.pl W:
www.wellen.pl